Sunteți interesat să intrați pe o piață nouă? Doriți să creați un produs pentru companii și / sau instituții? Vreți să cunoașteți satisfacția personalului dvs. sau sugestiile acestuia pentru un mediu de lucru mai productiv? Experții și expertiza CURS vă pot oferi cele mai bune soluții pentru implementarea celor mai potrivite instrumente de cercetare și pentru utilizarea celei mai potrivite metode de colectare a datelor.

CURS are un cadru de esantionare de companii și poate crea un eșantion adecvat, personalizat pentru nevoile dvs. Fie că obiectivele dvs. de cercetare țintesc întreg mediul de afaceri din România, caz în care pot fi create eșantioane reprezentative după dimensiunea companiilor, sectoare economice și regiuni de dezvoltare sau dacă obiectivul dvs. vizează un sector economic anume, utilizând cadrul nostru de eșantionare, suntem capabili să vă satisfacem nevoile.

Interviurile sunt realizate cu diferiți reprezentanți B2B de la proprietari / administratori de companii, până la directori economici, specialiști IT, directori de vânzări până la avocați sau jurnaliști.

CURS are o experiență vastă în realizarea de sondaje B2B, dintre care merită amintite:

  • 2011 – Corelarea ofertei educaţionale a învăţământului profesional şi tehnic cu cerinţele pieţei muncii (POSDRU/55/1.1/S/37932); Beneficiar: Centrul Naţional de Dezvoltare a Învăţământului Profesional şi Tehnic CNDIPT;
  • 2010 – Cercetare sociologică şi de marketing în rândul segmentului IMM; Beneficiar: Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici şi Mijlocii
  • 2010 – Romanian Corporate Response to Crisis Survey, Second Round; Beneficiar: The World Bank Group
[stm_sidebar sidebar=”1830″]