Pe lângă punctele de rating, indicatorii privind share-ul și reach-ul, există multe alte aspecte care merită investigate cu privire la programele TV. Gazda unui program de televiziune, invitații, subiectele sau formatele țin sau nu publicul angajat pe tot parcursul programului TV? Ce se poate face mai bine? Cum poate fi îmbunătățit un program TV? Acestea sunt întrebări esențiale pe care trebuie să le pună orice departament de marketing al canalelor TV.

mass media

CURS a realizat astfel de cercetări pentru principalele canale TV din România, cum ar fi Antena 1, Pro TV, TVR.În plus, canalele TV joacă un rol major în socializare și informare. Programele TV pot avea un rol important în educația copiilor. Astfel, CURS a efectuat mai multe cercetări pentru Consiliul Național al Audiovizualului din România:

http://www.cna.ro/Sondaj-CURS-2004.html;
http://www.cna.ro/Cercetare-privind-analiza.html;
http://www.cna.ro/IMG/pdf/vol1_RaportCNA_20_iunie_2006.pdf

și ONG-uri din România cu privire la influența programelor de televiziune asupra comportamentului copiilor.