Fiecare aspect al ciclului de viață al produsului trebuie cunoscut pentru a lua o mai bună decizie comercială pe plan local sau regional. În industria FMCG este important să te adaptezi în mod constant la tendințele consumatorilor pentru a înțelege ceea ce doresc cu adevărat sau pentru a influența modul în care consumatorii își fac cumpărăturile și atitudinea lor față de anumite produse. Prin urmare, acest sector trebuie să evolueze în mod constant și să ofere inovații pentru a satisface nevoile consumatorilor.
CURS are expertiza necesară atât în abordări calitative, cât și cantitative, pentru a vă oferi un plan de acțiune pentru a vă crește afacerea.Pentru industria FMCG oferim:
- Testarea conceptului de produs pentru a vă oferi răspunsuri la întrebări precum:
- Produsul meu corespunde așteptărilor clienților?
- Cum să modific un produs astfel încât acesta să răspundă mai bine așteptărilor clienților?
- Cum îmi evaluează clienții produsul în comparație cu produsele concurente?
- Cercetare de brand care vă poate oferi informații pertinente pentru întrebări precum:
- Cum percep clienții marca mea?
- Care sunt punctele forte și punctele slabe ale mărcii mele în comparație cu mărcile concurente?
- Ce elemente ale imaginii mărcii mele afectează valoarea vânzărilor?
- Studii de Usage & Attitude
- Testarea prețurilor pentru a înțelege:
- Care este cel mai mare preț la care produsul meu se va vinde la nivel optim?
- Ce set de parametri ar face ca prețul optim să fie acceptabil pentru clienți?
- Ce nivel de cerere va genera produsul meu dacă aș vrea să îl comercializez ca produs premium sau mediu?
- Analiza pieței care vă oferă informații despre:
- Dimensiunea pieței;
- Principalii jucători de pe piață;
- Strategia de intrare pe o piață pe care trebuie să o adoptați.
[stm_sidebar sidebar=”1817″]