Fiecare aspect al ciclului de viață al produsului trebuie cunoscut pentru a lua o mai bună decizie comercială pe plan local sau regional. În industria FMCG este important să te adaptezi în mod constant la tendințele consumatorilor pentru a înțelege ceea ce doresc cu adevărat sau pentru a influența modul în care consumatorii își fac cumpărăturile și atitudinea lor față de anumite produse. Prin urmare, acest sector trebuie să evolueze în mod constant și să ofere inovații pentru a satisface nevoile consumatorilor.

fmgc

CURS are expertiza necesară atât în ​​abordări calitative, cât și cantitative, pentru a vă oferi un plan de acțiune pentru a vă crește afacerea.Pentru industria FMCG oferim:

  • Testarea conceptului de produs pentru a vă oferi răspunsuri la întrebări precum:
    • Produsul meu corespunde așteptărilor clienților?
    • Cum să modific un produs astfel încât acesta să răspundă mai bine așteptărilor clienților?
    • Cum îmi evaluează clienții produsul în comparație cu produsele concurente?

 

  • Cercetare de brand care vă poate oferi informații pertinente pentru întrebări precum:
    • Cum percep clienții marca mea?
    • Care sunt punctele forte și punctele slabe ale mărcii mele în comparație cu mărcile concurente?
    • Ce elemente ale imaginii mărcii mele afectează valoarea vânzărilor?

 

  • Studii de Usage & Attitude

 

  • Testarea prețurilor pentru a înțelege:
    • Care este cel mai mare preț la care produsul meu se va vinde la nivel optim?
    • Ce set de parametri ar face ca prețul optim să fie acceptabil pentru clienți?
    • Ce nivel de cerere va genera produsul meu dacă aș vrea să îl comercializez ca produs premium sau mediu?

 

  • Analiza pieței care vă oferă informații despre:
  • Dimensiunea pieței;
  • Principalii jucători de pe piață;
  • Strategia de intrare pe o piață pe care trebuie să o adoptați.
[stm_sidebar sidebar=”1817″]