Societățile prezentului se confruntă cu schimbări și provocări aduse fie de globalizare, fie de progresul tehnologic. Percepțiile, nevoile, atitudinile și chiar valorile cunosc schimbări majore.
Ca factor de decizie sau companie cunoașterea reacțiilor oamenilor, percepția și atitudinea lor față de acțiunile dvs. este de cea mai mare importanță.
CURS are cea mai bună expertiză și o lungă istorie în realizarea sondajelor de opinie publică, câteva exemplificate mai jos:
- 2017 – Sondaj naţional pe tema Referendumului pentru Familie; Beneficiar: Asociatia „Parinti pentru Ora de Religie”;
- 2016 – Dezvoltarea capacităţii de monitorizare a bunei guvernări; Beneficiar: Societatea Academică din România;
- 2015 – Munca nedeclarată – tehnici de cuantificare. Relaţia cost salarial; Beneficiar: INCSMPS;
- 2015 – Realizare studiu pentru includerea pe piaţa muncii a persoanelor din grupe vulnerabile la nivelul naţional; Beneficiar: Euro Best Team
- 2014 – Studiu asupra tinerilor din Romania; Beneficiar: Friedrich Ebert Stiftung Romania;
- 2013-2014 – Cercetare sociologică privind starea socială a oraşului Bucureşti şi dezvoltarea Zonei Metropolitane Bucureşti; Beneficiar: Primăria MUNICIPIUL BUCUREŞTI;
- 2012-2013 – Determinants Analysis on Adolescents and Vulnerable Adolescents; Beneficiar: UNICEF Romania;
- 2012 – Anchetă panel în randul absolvenţilor promoţiilor 2003, 2005, 2007; Beneficiar: INCSMPS;
- 2012 – Studiu privind participarea civică şi politică în România; Beneficiar: Fundaţia Centrul de Resurse pentru Participare Publică CeRe;
- 2010-2011 – Dimension of Teachers Absenteeism in Roma and Non-Roma schools in Romania; Beneficiar: Roma Education Fund;
- 2010 – Barometrul de incluziune socială; Beneficiar: UNIVERSITATEA BUCURESTI.
[stm_sidebar sidebar=”1716″]